Jag tyckte det var så kul det här med at...

Jag tyckte det var så kul det här med att sms-blogga! Hehe.. Ligger i sängen nu och ska snart sova hoppas jag. Love har vaknat 2ggr redan, han har ingen feber men han är helt genomsvettig! Undra varför. Kanske är febern som är på väg ur kroppen. Eller vad vet jag!? Hoppas han är feberfri imorgon så vi kan åka och leka med Loves bästa kompis Miio! :) Blir ju inget dagis för Love imorgon så kan ju vara kul om han får komma ut och leka lite iaf! Idag har han ju bara varit inne och kollat på "carsbilar" som han säger. Det är alltså filmen cars eller bilar som man säger på svenska. Hehe.. Ne, sova var det. God natt! ;)


Kommentarer
Emma Evelinah

Carsbilar, va söt han är gull-ongen.! hihi.

Ah faan spinnen kostar 2600 eller 2700:- typ. Men sedan får man juh köpa till regnställ osv. Hmm, ah jag vet ej. Bara rädd att man köper ngt såå dyrt och inte annvänder det sedan lixom. Men ah vi får se. Går juh som sagt mest med tvilling vagnen och frågan är hur mkt man kommer vara själv och gå längre med 1 barn sedan när jag börjar jobba/plugga och Alex oxå börjar dagis.?

2010-05-04 @ 07:48:44
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback