Måndag 1:a Mars

Idag har Love busat hela dagen och moa har bara sovit! hehe
Först på morgonen åkte jag med båda barnen till Angelica och Anthon. Där lekte barnen en stund och sedan bjöds det på mat till barnen. Till efterrätt fick dom glass. Tack! :)
Efter det åkte vi hem för att Love skulle osva. Men inte då, Love ville inte sova så vi åkte till Öppna Förskolan utan att Love sovit. Där lekte vi med Miio, Alex, Waldemar och Julia. Love var helt speedad.
Än är han faktiskt ganska pigg. Vi får väl se när han deckar!

Jag satte Love framför tv:n och tog fram saxen nyss. Tänkte att han det skulle gå bra att klippa honom. Men efter typ 1min så ville han klippa själv och ville inte sitta still. Så det blev väl sådär men det får duga. Måste leta fram kammen så får jag fila lite på det imorgon oxå...

Kommentarer
Angelica

tack själva.. =) så mysigt så..

Assså, det blev klippning ändå ? kram

2010-03-01 @ 19:14:42
URL: http://muchlov.blogg.se/
Farmor

Jätteduktigt av dig att klippa familjen själv. Där finns det en stor kostnad att spara! Kram farmor

2010-03-03 @ 11:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback