Me&i

Den 23:e Mars ska jag ha ett Me&i party här hemma hos mig klockan. Är det någon jag inte bjudit som är sugen på att komma?? :)

 

Idag har jag lämnat Love på dagis och sedan har jag städat lite här hemma. Snart ska jag få besök av Louise och Amanda. Trevligt! :)

 

I em ska jag ta med barnen hem till fam. Miljkovic så Love får busa lite och jag får lite vuxet folk att snacka med hehe.. Så tråkigt att vara själv hemma med barnen! Får så dåligt samvete för att jag inte hinner med båda två.. =/ Tobias jobbar till 11 nu och sedan börjar han 15 igen och slutar 10 imorgon. Men sen är han ledig till 15 på fredag. Skönt det!

 

Här är en bild på ”min” fjäril som min syster tattuerat på sig. Det är den mest färgglada, den andra är min brors..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback