Igår och idag...

Igår var verkligen en lyckad dag!! Jag är verkligen jätte nöjd! Och jösses va mycket fina presenter vi fick jag, Moa och Love! Tack!! Jag ska lägga ut lite bilder när jag får tid. Förmodligen imorgon.

Men min stackars lille Love mår inte bra! :( Han är förkyld och vill inte äta. Så i Fredags blev han "dålig" i magen. Det finns ju inte så mycket som kan komma ut när man inte äter så då kommer det ju mest vätska.. Det gör så ont för honom varje gång det kommer ut något. Det gör så ont i hela mig när han inte mår bra! Hoppas verkligen det blir bättre imorgon! Vet inte hur man ska få i honom mat?
Men en tipspromenad blev det idag iaf så vi fick lite frisk luft!
Sedan var Sara och Marcus här på besök också. Det var trevligt! Inte varje dag man träffar dom!
Nu ska jag snart lägga mig. Känner att det behövs!

Kommentarer
Malin

Tyvär vet jag inte det :( Men jag köpte precis ett regnställ för 27spänn på tradera som duger utmärkt till dagis iaf :P

2010-03-21 @ 22:18:27
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Weronica

Surfar runt lite och hittade din fina blogg! Lämnar ett spår innan jag kilar vidare. Kika gärna in hos mig också!



Ha det gott!

2010-03-22 @ 11:45:15
URL: http://weronicamellqvist.blogg.se/
Karin Nygren

Hejsan Lisa! Vad roligt att du har skrivit inne hos mig - men hur hittade du min blogg?!



Jag såg er i tidningen sist det var bebisar och nyfödda med! =) Jag skall försöka börja med babysim här en kurs innan vi stänger badet, förutsatt att jag kan börja bada då. Kommer vara på onsdagar och kursstart v. 16 förmodligen, om jag kan. Jag skrev upp att jag skulle kontakta er för att höra om ni är intresserade av att gå en kurs. Är ni det?!



Jag skall jobba några timmar på onsdagen med babysim och min man får vara hemma med lillan. Hoppas att det skall funka. Sen skall även hon få babysimma så klart! =)



Grattis på födelsedagen i efterskott! Själv fyller jag 30 år senare och skall också fira det samtidigt med dop. Käckt när man kan slå ihop det så.



om du är intresserad av babysimmet så kan du väl höra av dig i min blogg eller på min mail till jobbet. [email protected]



Kram Karin

2010-03-23 @ 12:41:33
Therese, Hampus & Pontus mamma

Ja, han har blivit ljusare och mycket pluffsigare i ansiktet (hela kroppe) ; P

Får säga till så snart barnen är bättre så vi kan ses : D

Kram

2010-03-23 @ 19:55:09
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback