pust

usch va dåligt det uppdateras här. Men jag har verkligen inget roligt att skriva om. Det sista har vi mest bara varit hemma.....tror jag.. hehe.. Mitt minne är inte vad det borde!!
I söndags kom min bror hit och lekte lite med Love. Sen på kvällen gick vi och tittade på när han spelade match.
Igår gjorde jag lite fler slingor i håret. Det blev ju mycket ljusare men jag tror jag ska göra lite ljusbruna slingor i det. Vill ju inte bli helblond..hmm..aja...vi får se.
Men idag ska vi iaf ner till stan och träffa Louise och barnen. Vi ska mata fåglarna på spikön. Sedan ska vi grilla med Sara och Marcus på kvällen..

Kommentarer
Kajsa

vad skulle du välja: träffa på en förbannat stor fjäril eller en stor äcklig orm?



:)

2010-06-15 @ 14:21:54
URL: http://caisalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback