Inte för att jag har tid för detta men...

Såg att det blivit lite fel här så jag får ändra lite..

1. Nämn någon som fick dig att skratta igår?

Love
2. Vad gjorde du 8.00-9.00 imorse?
Sov. Tobias var uppe med barnen.
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
Kolla nyheterna
4. Vad hände dig 1993?
Jag börja andra klass.
5. Vad har du för melodi på din mobil?
Owl City - Fireflies
6. Tre ord varför du sist spydde:
Magsjuka, magsjuka, magsjuka
7. Vilken färg är din hårborste?
Blå
8. Vad köpte du sist?
Kläder till Moa
9. Vad fick du senast i present?
Kommer faktiskt inte ihåg.
10. Vilken färg är din dörr?
vit
11. Var förvarar du dina pengar?
Banken ;)
12. Hur var vädret igår?
hmm..minns ej. Men säkert inte bra
13. Var kramades du sist?
i soffan
14. Vad ser du fram emot?
Sova..hehe
15. Vad är 15?
???
16. Vilken skostorlek har du?
40. Stora fötter, jag vet!
17. Vad har du för bakgrundsbild på datorn?
Någon såndär standard med gräs.
18. Är du random?
DÄr jag för gammal eller bara oallmänbildad? Ingen aning vad som menas med det...
19. Vill du klippa dig?
JAAAAA!!!!
20. Är du över 25?
Ja, ett par månader
21. Pratar du mycket?
Njae, börjar väl bli lite mer än förr
22. Kollar du på O.C.?
Nej
23. Har ditt namn ett "x" i det?
Nej
24. Känner du någon som heter Steve?
Nej
25. Hittar du på egna ord?
Nej, det är väl när man säger fel då.
26. Är du kittlig?
JA!!
27. Är du en typiskt svartsjuk person?
Njae, det beror ju på.
28. Nämn en snygg skådespelare/skådespelerska:
Kan inga namn på skådespelare
29. Nämn en vän vars namn börjar på M?
Marika
30. En sak du önskar dig just nu?
Massa tid med min underbara familj
31. Skulle du kunna leva ensam resten av ditt liv?
NEJ
32. Biter du på naglarna?
Ja ibland. Om det blir flikar så kan jag inte låta bli.
33. Har du lockigt hår?
nej
34. Vilken konsert ska du på härnäst?
Har inget planerat.
35. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
Skriver jag nog inte här
36. Hur många gånger har du svurit idag?
Oj, förhoppiningsvis inte så många. Försöker ju tänka på det när Love är med.
37. Vilket ord säger du ofta?
hmm..får nog fråga någon annan om det. Vet faktiskt inte. Men "vet du" säger jag ofta iaf.
38. Nämn en bra skiva i din samling:
oj, längesedan jag lyssna på en skiva.
39. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
Hmm--...inte hela tror jag
40. Ska du jobba imorgon?
Nej
41. Vad är det godaste du har i ditt kylskåp just nu?
Vaniljvisp kanske...hehe
42. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Love
43. Vad borde du göra nu?
Lägga mig
44. Har du något smeknamn?
Nix
45. Sover du mycket?
hmm..nej inte md en dotter som äter 3ggr per natt
46. Vilken bok läste du senast?
sista boken i twilight serien
47. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
Farsan
48. Tycker du om någon just nu?
Ja, flera stycken.
49. När diskade du senast?
Idag. Tobias jobbar.
50. Har du gråtit idag?
Nix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback