Babbel

Jaha, usch va dålig jag är på att uppdatera med text då. Har inte hänt så mycket denna veckan. Tobias jobbar ju massor. Men imorgon klockan 16 slutar han och sedan jobbar han 8-16 på Torsdag sen är han ledig till veckan efter. GÖTT!
Så nästa vecka ska vi hitta på lite grejer. Hoppas på fint väder då! Skulle va kul med fint väder idag också nu när Tobias ska jobba ett dygn. Så hade jag kunnat gå till lekparken med barnen lr nått. Men vi får väl stanna hemma och försöka busa så gott vi kan.
Just nu sover alla utom jag. Jag ska laga lite mat till mig och Love och så ska jag väcka Tobias snart som ska åka och jobba. :( Vi vill ju ha pappa hemma jue!!!

Nästa helg börjar jag jobba. Men i Augusti ska jag bara jobba 4 dagar, september 5 och så ska jag fortsätta trappa upp en dag i månaden tror jag. Kan nog vara lagom. Moa ammar ju fortfarande fullt så vi får väl se hur det går. Hon vägrar ju typ äta välling eller mat. Men vi kämpar på. Love var raka motsattsen och åt allt som kom i närheten av hans mun..haha Men han var ju MYCKET tjockare oxå! hehe.. Vid 5mån kontrollen vägde Moa 7,2 kilo. Love vägde 8,7. Det ni! :)

Nä, mat var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback