.....

Har egentligen inte så mycket att skriva här. Har haft fullt upp denna veckan men är nog inte så intressant att läsa om allt jag gjort..
Idag har vi iaf haft massa trevligt besök här! Imorgon blir det mvc, besöka Marika och Alvin och sedan blir det familjen Antonsson på eftermiddagen.
Nu är det bara 2 dagar kvar till bf. Inga känningar än. Hade ju inga känningar innan med Love heller så det kommer väl bara sätta igång någon dag/natt/kväll. Jag hoppas på en punktlig bebis. Annars måste ju Tobias jobba nästa vecka och då får jag ta hand om Love själv och det är inte så kul med min foglossning!!! Men vi får väl se hur det blir.

Kommentarer
Marika

jag håller tummar och tår att den kommer snart innan helgen är över!!

2010-01-15 @ 10:56:43
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback