2 januari -2010

Yes, jag klarade mig över tolvslaget! Då blir det en 2010-bebis. =) Men om den kommer i Januari eller om den vill stanna ända till februari (vilket jag inte hoppas) det återstår att se. Hur som helst börjar det bli ganska jobbigt att vara gravid nu! Har fått jätte mycket foglossning och magen känns TUNG! Nätterna har jag nästan ångest inför! Varje natt känns som minst 2 dygn! Jag vänder och vrider på mig hela tiden!! Hittar ingen bekväm ställning! Usch usch! Men nu är det väl förhoppningsvis inte långt kvar!
Jag är verkligen såååååå nyfiken på vad det är för ett litet liv där inne! Funderar på att skriva en liten packlista. För packa en väska som bara ska stå det vill jag inte. Men när värkarna väl kommer så kan man ju packa allt som står på listan. Inte lika lätt att glömma då iaf!

Vi hade iaf en väldigt lyckad nyårsafton! Våran underbara son var med ända till tolvslaget och lite till. Inget gnäll ens en gång. Sötskrutten var lite rädd för smällarna men han stod inne med moster Jenni och titta och då tyckte han det var jätte roligt! Han prata om det dagen efter till och med. =)

Imorgon är det tipspromenad i vanlig ordning. Får väl se hur det går att pulsa fram i snön med en vagn.

Kommentarer
ruina

Gud, vad främmande det kändes att läsa att någon är så nära förlossningen, haha! Känns sååå avlägset nu :)



Sv; Det har gått bra för mina skruttar att sova i sitt rum. Nu är det fjärde natten och det har inte varit någon skillnad mot när dom sov i vardagsrummet. Jag är glad för det :)

2010-01-02 @ 22:49:02
URL: http://ruina.blogg.se/
Angelica

nepp, det var inte så dyrt, 120 kronor per barn, och då går föräldrar in gratis.. så får man vara där i tre timmar, vill man vara där längre får man betala lite mer per timme tror jag.. rekommenderar verkligen detta ställe =) aaa, det får vi verkligen hoppas, han har fortfarande 40 graders feber stackarn, sover för andra ggn idag.. hoppas vi hinner ses snart, hör av mej när han är frisk.. kram kram

2010-01-04 @ 14:22:13
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback