Mååååndag

Idag har det verkligen varit full rulle heeela dagen! I morses efter att vi käkat och gjort oss iordning åkte vi hem till familjen Blom/Jansson. Där fika vi och tjöta skit. Nice! :)
Efter det körde jag hem Tobias och Love och jag åkte vidare hem till min syster Jenni för att skriva ut inbjudningarna till dopet/kalaset. Men patronen hon köpt passa inte i skrivare så jag fick åka hem till mina päron ist och skriva ut där. Sedan hem och hämta Love och Tobias. Vi skulle åka till ÖF. När vi kom ut på E45 så ringde min mobil. Öf var tydligen stängt denna veckan. Snällt av Emma att ringa och berätta det! Så vi åkte och köpte fika och åkte hem till henne ist. Så Love och Miio fick leka där. Där stanna vi till 19 tiden. Det är alltid så trevligt där och tiden bara flyger iväg! Så när vi kom hem var det välling och sängen för Love. Nu ska jag snart sätta mig och göra klart inbjudningarna. Sedan blir det sängen. Hoppas på en bättre natt inatt!

Kommentarer
Marie [Mamma till William]

Just det ja, det är ju sportlov :/

2010-02-22 @ 21:40:18
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
emma

Jaa å det är alltid liiika trevligt att ha er här. <3 Killarna trivs juh så bra ihop, både de stora å de små. ;)

2010-02-24 @ 21:55:10
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback