Pepparkakor.

Idag har jag och min älskade son bakat pepparkakor. :) Igår kväll när barnen somnat gjorde jag degen som skulle ligga under natten och idag gjorde vi massa roliga pepparkakor. Jag köpte formar på höstmarknaden i Vänersborg. Jätte roligt tyckte jag med pusselbitar, grodor, katter, dinosaurier, gitarrer, bilar, tåg, elefanter o.s.v. Imorgon tänkte jag att vi skulle måla med glasyr(eller vad det heter) på dom. :)

Undra vad man ska hitta på imorgon??? Något måste man ju fördriva dagen med. Jag vet iaf att det blir tvättning! För tvättkorgen är överfull!!!!
Skulle vilja hitta något att ha på mig på julafton så man kanske skulle ta sig ut i affärerna. Vill komma iväg och träna också men vi får väl se vad som händer..

Kommentarer
Emma

Haha ja tydligen kan man börjar känna redan i vecka 12 om man har tur =) Bebisen är ju ganska så stor ändå. Eller ja..haha! Men jag tror kanske inte riktigt att det är bebisen än, jag kan inte tro det..Haha den lilla får allt göra sig mer till känna för att det ska bli verklighet =)



Hmm jo tydligen är det ingen som helst fara att ta cellprov under graviditet. Men till mig sa hon att bara det är innan vecka 15 men skulle det visa förändring eller något så får man ju ändå komma oh göra mera senare i graviditeten, så jag vet inte

2010-12-22 @ 08:48:22
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback