Julen

Tänkte bara göra en snabb update om julen, Den har varit minst sagt hektisk men VÄLDIGT trevlig!! Barnen har fått så mycket leksaker så jag tror vi skulle behöva flytta till en dubbelt så stor klägnhet...hehe Man kanske skulle ta och rensa lite bland deras saker.... Så för släkt och vänner som vill fira Moa på hennes ett års dag om en Månad. Ni får gärna köpa kläder eller bidra med en peng till hennes konto. Dom behöver INTE mer leksaker!! ;)

För övrigt så går Moa massor nu. Eller ja....hon älskar att gå men hon vågar inte riktigt gå så långa sträckor än. Men 2-3 meter utan mål har hon nog gått iaf. Min duktiga fis :)
Nu ska vi sova, imorgon är det jobb för mig på schemat.

Kommentarer
Therese - Hampus & Pontus mamma

Känner också att de änna börjar att bli dags för en leksaksrensning. Gjorde en lite, men behövs nog mer.



Vad duktig hon är Moa :D Jättekul ju :)

Pontus har gått 5 modiga, stadiga steg mellan mig och mamma, men han är en aningens feg.

2010-12-27 @ 10:08:17
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback