Första stegen

Jo jag skrev ju att jag lurat Moa till att gå ett steg. Idag fick hon gå mellan mig och Tobias. Så jag tror nog det blev 3 steg iaf. :) Hon är ju lite feg men imorgon ska vi träna lite igen...hehe Hon tyckter det var jätte kul och skrattade massor... Min sötromp! :)

Idag har vi haft en del för oss. Klockan 11 gick jag och Moa på tipspromenad med Morfar. Efter det hämta jag min syster och åkte till stan för att köpa en present till Viktoria Miljkovic som kom till världen den 2:e December. Så köpte jag en likadan tröja till Moa också för den var så fin! :)
Sedan hem och äta och så kom Farmor och Alexandra på besök. Så vi fika och prata lite. Sedan hem till familjen Miljkovic för att umgås och träffa det lilla tillskottet i familjen. Sååå söt och liten!!

Så nu blir det väldigt snart sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback