Mina barn...

...har haft det lite jobbigt dom senaste dagarna! I onsdags hade Love feber. HÖG feber!! Då jobbade jag och Tobias fick ta hand om barnen så gott han kunde. Lite jobbigt när den ena är gnällig och mår dåligt! Men i torsdags var Love frisk men då var Moa sjuk istället. Då var det Tobias tur att jobba. Men Love var frisk och ville leka och hade massa energi medans Moa var så ynklig och bara ville klänga på mig. Jag hann knappt gå på Toa. Moa hade 39,8 i temp 3,5 timma efter hon fått alvedon. Stackarn mådde jätte dåligt. Så jag fick rådet att ge henne ipren. Vips så mådde hon jätte bra. MEN!! Jag vet inte om det var iprenens fel men natten till idag var helt sjuk! klockan 00.20 vakna Moa och gallskrek. Hon sluta inte skrika förrens klockan 01.35. Då somna hon en stund. ca 15min innan nästa attack kom. Så höll vi på hela natten. Hon hade så ont i magen :( Idag har vi gett henne lavemang för hon har tryckt och tryckt men inget bajs har kommit. Så efter hon fick det mådde hon lite bättre. Vi får väl se hur denna natten blir och så håller vi tummarna på att alla är friska och glada imorgon!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback