Idag

Idag åkte vi en sväng till överby för att köpa 2-årspresent till Rebecca och för att jag hade tid hos optikern. Efter lång väntan (som vanligt på det stället) så kom jag in. Fick beställt hem ett par linser som jag ska testa. Efter det kika vi lite i affärer för att hitta en bra present. Så nu hoppas jag att hon blir nöjd! :)

Sedan åkte vi hem och åt lite mat för att sedan åka till familjen Lindskog. Men då fick stackars Love JÄTTE ont i sin lilla mage. Han har ju sånna problem stackarn. Så han klämde och grät och klämde och grät. men inget kom så vi fick masserat honom lite och sedan kändes det bättre sa han. Så vi tog oss iväg och när vi varit där i ca 15min så kom det allt. Intressant tänker ni nu att jag skriver om hans mage. MEN det är sånt vi mammor pratar om mycket...haha!! Men det handlar faktiskt om barns välbefinnande. Mår inte mage bra mår inte barnet bra! Och det vet vi med stackars Love!!
Iaf så blev det en väldigt lyckad och trevlig em/kväll hos familjen Lindskog! TACK! Vi hade med oss kameran men lyckades inte ta några bilder. Men Jonas tog några iaf. Kolla in dom här! :)

Kommentarer
Therese - Hampus & Pontus mamma

Pontus tackar så mycket... Det är Hampus gammla, inhandlad på Lindex...

Är ju liknande modell som villervalla mössorna...

2010-08-06 @ 12:04:25
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback