Bra dag! Fler sånna!

Inatt var en underbar natt! Moa vakna bara 1 gång för mat och somna om direkt efter maten. Klockan 7.20 vakna hon andra gången för mat och sedan sov hon en timma till. Så 8.20 gick vi upp. Underbart med MASSA sömn! Tobias sov inne hos Love inatt och gick upp med honom tidigare och lämna honom på dagis när han åkte till jobbet.
Så vi gick upp och åt frukost och myste. När hon somna så passa jag på att  städa. Sedan hämta vi Love på dagis. När vi kom hem gick Love in i sin säng och la sig och sov. Det är väl första gången på 2,5månad som han somnar i sin säng. (Han var ju jätte duktig med det i ett år men sen fick han i sig mjölk och då gick det åt pipan med det.) När han sedan vakna 1timma senare så ville han leka själv i sitt rum. Det gör han nästan aldrig heller. Han har varit helnöjd hela dagen. Underbart! Jag är dessutom pigg. Var väl flera år sedan sist...hehe
Moa har ätit nästan en hel portion för första gången idag. Massa bra som hänt idag.

Nu sitter jag på jobbet.

Kommentarer
Marie [Mamma till William & GRAVID]

Jag har klippt det kort, den första bilden är hur det ser ut nu, och den andra bilden är före bild :)

2010-08-12 @ 21:30:38
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Therese - Hampus & Pontus mamma

Jupp, på dagen sover han utan blöja. Är bara på natten som han har blöja. Skulle han kissa i blöjan innan han somnar vill han byta den för han har kissat. : )



De låter ju som en helt underbar mamma dag ; )

Så underbart när barnen är nöjda och glada. Bara hålla alla tummar och tår att Moa fortsätter att sova lite längre nu då.. Är ju så otroligt bortskämda med Pontus (21-08) och de timmarnas sömn är jag verkligen jättetacksam för...

2010-08-12 @ 21:35:11
URL: http://nuppi.blogg.se/
Marika

Härligt!!

2010-08-12 @ 21:58:00
Emma

Hihi tackar..=) Ska iof försöka bättra mig, har ju inte blivit så mycket nu över sommarn =)

2010-08-13 @ 10:18:25
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback