BVC

Vill bara skriva att vi var på bvc idag. Nu är Moa 65,5cm. Jösses! När ska hon stanna upp att växa så fort? Snart kan hon ju inte ha strl.68... Jaja...men bara 180g på 2 veckor. Men hon är ju pigg och glad och utvecklas som hon ska så det kan väl inte vara någon fara...men men... Hon blir väl lång och smal! :)
Så fick hon sina sprutor också. Stackars lilla gumman. Hon var så duktig först men tillslut brast det och hon blev jätte ledsen. Min lilla skruttrump! Än har hon inte fått feber iaf så det hoppas vi slippa!!!!!!

Kommentarer
Therese, Hampus & Pontus mamma

Sv: Ja, någon dag går ju, men en hel vecka och alla hormoner på det : (

Får verkligen hoppas att nästa vecka blir bättre, (kan ju inte bli sämre)... Om jag mår bättre då, skall vi ta och hitta på något??

2010-04-23 @ 13:02:53
URL: http://nuppi.blogg.se/
Therese, Hampus & Pontus mamma

Ja, idag skall vi nog försöka att få lite skön ensamtid innan vi går och lägger oss. Tror att de får lov att bli lite chips, är så sugen på något "fett".

Blir det något fredgsmys hemma hos er då?

2010-04-23 @ 16:12:02
URL: http://nuppi.blogg.se/
Therese, Hampus & Pontus mamma

Blev, chips, dip o coca cola : )

Hampus har antagligen smittat mig för nu rinner min näsa i ett den också. Så vi får se till att bli av med denna fasliga snuva...

Men så fort den är borta stormar vi er ; )

2010-04-25 @ 12:51:24
URL: http://nuppi.blogg.se/
Therese, Hampus & Pontus mamma

Hade varit en fördel om de hade varit så här med. Är lite lättare att ta hand om två sjuka barn när man själv är frisk, men men. Jonas behöver ju jobba, så de är väll ändå "bäst" att de är jag som blir drabbad.

Nu är vi alla feberfria och min näsa är mycket bättre. Hampus rinner på och Pontus har bara lite snor/släm kvar, så vi håller tummarna att de skall vara över innan helgen. Tror att Hampus snuva är lite pga tänderna som kommer ner med den "tjocka" delen nu.



Ni är friska och krya hoppas jag : )

2010-04-27 @ 08:59:44
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback