Min underbara son!

Igår var en sån där härlig dag! Love var på strålande humör och än så länge har det hållt i sig idag! Underbart!
När han vakna igår så skrek han inte för han ville upp, utan han ropa så snällt. Mamma, mamma! Så jag gick in och hämta honom och la honom bredvid mig i sängen. Där låg han och kika en stund så man kunde få dra sig lite på morgonen och slapp gå upp med en gång.
När det sedan var dags för dagis så fråga jag om han ville till dagis och han gick så snällt ut till sina skor och ville klä på sig. På dagis hade han börjat vinka åt T innan han ens kommit in på avdelningen och inget gråt när T gick. När vi hämta Love så fråga dom va vi gjort med honom för han hade varit så glad hela dagen! hehe...underbart!
När vi kom hem var det sovdags. Jag fråga Love om han skulle sova och han gick så snällt in till sin säng. Jösses...undra vad som hänt med pojken!!
Idag har han underhållit sig själv hela morgonen med att läsa bok och leka i sitt rum. Man kan ju bara hoppas på att det fortsätter i denna stilen!!

Igår var jag och Love och hälsa på Marika och Alvin i deras nya "lägenhet". Vet inte vad man ska kalla det för det är typ ett parhus fast hyres. Ja, fint var det iaf! Så snart får vi åka dit igen. Men då tar vi med Tobias så han får springa efter Love..hehe

Nu ska Love bada och sedan blir det mat och sovning!

Kommentarer
Emma

Ja han är ju det. Han får 220 välling när han lägger sig men lämnar alltid 80 ml. Så jag antar att han är mätt. Men han är kanske bara uttråkad och rastlös när vi inte hittat på en massa massa bus. För nu när han är tillbaka på dagis så sover han lite bättre.

2009-09-21 @ 14:46:00
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Marie

Ja nästa måndag kommer vi =)

2009-09-22 @ 16:03:54
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback