Love 1,5 år idag!

Får börja med att säga Grattis till min underbara son som gör mig så lycklig! Idag blir han 1,5 år! =) Jag har suttit och kollat på honom hela morgonen när han tultat runt här och lekt och haft sig. Jag blir bara sååååå lycklig av att titta på honom. Älskar honom så otroligt mycket!! Mammas lilla prins! =)

Inatt bestämmde sig Love tydligen för att sova bra. Han vakna vid 5.10 och ville komma in till våran säng. Men där fanns gott om plats, eftersom Tobias jobba natten, så jag la han där och han somna om efter ca 30min. Sedan sov han till 7.15. Gott! Så idag känner jag mig ganska pigg iaf.
Love är hemma från dagis idag så han ska hinna sova innan vi ska till bvc. 1,5års kontrollen. Ska bli så kul och se hur mycket han vuxit. Det var ju 6 månader sedan vi mätte honom sist..=)

Efter det ska vi göra något mindre kul! Vi har beställt tid till veterinären. Stackars lilla Molly har inte blivit något bättre. =( Så vi får åka dit och göra en undersökning och se vad dom säger...
Nu ska jag gå och pussa på min son!

Kommentarer
Marika

Grattis till Love gubben <3 Nämen hur gick det hos vetrinären då?? stackars molly då :/ KRAAM

2009-09-29 @ 20:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback