=)

Är så nöjd och glad just nu. Känns som allt liksom ordnar sig. Det är väl livsfarligt att säga så för då kommer det väl något bakslag...=/ Men men...
Fick bra besked av läkaren igår, idag fick jag reda på att jag får hel havandeskapspenning och dessutom gick det bara på 800kr hos veterinären idag. Dom här tre sakerna kändes igår väldigt tunga och jag tyckte det var väldigt jobbigt. Men så idag har allt liksom löst sig väldigt bra. Känns så gott!
Och jag älskar mina grabbar såååå mycket!!

Nu ska jag snart åka till jobbet, mindre kul men ska man få några pengar så... Första ska jag pussa lite på min älskade sambo..hehe

Kommentarer
Therese & Hampus

Ja, huvudsaken är ju ändå att barnen har de bra : D Skall åka och hämta vagnen under veckan då vi redan hade vagn i bilen och den nya tar upp hela bagaget.

Vad gott att du fick positiva besked ifrån läkaren, måste ju kännas toppen : )

2009-09-30 @ 10:25:35
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback