Ny vecka

Ja då vard et ny vecka. Vi har haft en trevlig helg och hunnit med massor tycker jag!
I lördags var vi på dop och efter det var vi på överby en sväng.
Igår gick vi tipspromenad och denna gången var farmor Gunilla med och gick oxå. Trevligt! Efter det åkte vi hem hit och laga mat. Efter maten åkte Gunilla hem och Helena kom hit med sina barn. Då var det full rulle! hehe.. Men Love tycker det är så kul när hans kusiner kommer på besök!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Hoppas på att någon vill umågs med mig och Love eftersom Tobias jobbar kl15-10 dagen efter.

På onsdag ska vi träffa Loves nya läkare och då ska jag bannemig se till att dom gör en ordentlig utredning på Loves lilla mage!!! Om det inte är mjölk han är allergisk mot så känns det ju onödigt krångligt att hålla på att utesluta det hela tiden. Och stackars Love som aldrig får äta det samma som alla andra när man är borta på besök hos folk. =( Men men, vi får se.

Bebis i magen är så lugn nu så man nästan blir orolig. H*n gör så rörelser ibland men det är inte så ofta. Hoppas h*n mår bra iaf!

Kommentarer
Angelica

vad heter hans nya läkare..?

2009-10-26 @ 19:03:06
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback