Längesedan!

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här. Vet inte vad jag gör på dagarna men har inte riktigt haft tid att sätta mig här. Eller så har jag helt enkelt inte haft något att skriva om...
I tisdags var jag med min mor och syster på ikea och köpte en säng till Love. Så när Tobias jobba och Love var på dagis på onsdagen så satte jag ihop den. Love har dock bara sovit 2 timmar i den än men det kommer när det kommer. Bara han lämnar ifrån sig sin spjälsäng innan Januari så bebis har någonstans att sova...hehe

Om en timma ska jag åka och hämta upp ett gäng tjejer så ska vi åka till Gbg för en helkväll. Först på restaurang och sedan vidare till ladies night. Blir nog kul! =)

Imorgon börjar ÄNTTLIGEN tipspromenaden igen! Jippie!! Så då är vi på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback