Gäääääsp!

Inatt var det en jobbig natt! Min kära lilla katt tycker tydligen att hon blivit tillräckligt frisk nu (smärtstillande i kroppen) för att kunna gå ut. Så på nätterna så skriker hon och kraffsar på dörren för att vi ska släppa ut henne. Men så kul ska vi inte ha det! Hon har nog inte mycket att säga till om, om hon skulle hamna i slagsmål! Så istället får jag försöka komma på något sätt att hålla henne tyst på natten, vilket är en omöjlighet!!!! Grrrrrr! Hur ska jag göra??
När hon iaf till slut blev tyst så vakna Love istället. Så då fick jag lägga honom inne hos oss. När Love sover bredvid, eller snarare på, mig så kan jag inte sova!! Jag måste nämligen byta ställning var 15:e min typ. (Varför det är så tänker jag inte vidare gå in på här.) Det blir ju en omöjlighet för då vaknar Love så jag ligger vaken väldigt länge innan jag kan somna. Sedan MÅSTE jag byta ställning och då vaknar jag av det för Love ligger ju som sagt på mig i princip. Summan av kardemumman blir alltså att jag sovit VÄLDIGT lite i natt!!
Nu har jag fått tycka synd om mig själv en stund...hehe

Idag har vi några som fixar golvet här så allt i Loves rum står i hela lägenheten. Jösses va det ser ut!
Har köpt nya nappar till Love, med hans namn på, som jag kokar nu. =)
Nu ska jag äta något och vänta på att in sambo kommer hem från jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback