Rubrik saknas

Får väl uppdatera för mina trogna läsare! ;)
Idag har vi inte gjort så mycket spännande. Förmiddagen var lugn hemma som vanligt. Blivit så nu när Love bara sover en gång om dagen. Sedan hittar vi på något efter att han har vaknat (inte alla dagar men ibland).
Idag så åkte jag och Love hem till mormor Annica och hälsa på. Det tyckte Love var jätte roligt och han grävde i grusgången och lekte med vatten. Mitt lilla busfrö. Jag har bränt min ena axel..hehe... Men det är ju kul att man lyckas få lite färg iaf.
Nu när Love sover har jag tittat på Talang och snart kommer min älskling hem från jobbet, fast då ska jag ju gå till jobbet men lite gos kanske man hinner med iaf. En kram eller så...hehe...
Ne nu ska jag slå mig ner i soffan igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback