Kalas och Talang

Idag var vi då på kalas hos Nellie som fyllde ett. Väldigt trevlig tillställning och barnen hade också kul! =)
När vi kom hem försökte jag få i Love mat men som vanligt trilskades han och det gick ner 3 skedar och sen var det bra... Så då fick det bli en banan ist. Var bara någon timma kvar tills han kunde äta kvällsmat så d fick bli så. När Love somnat sen så kollade jag på Talang 2009... Idag visade dom vilka som gått vidare till semifinal... Men jag undrar verkligen hur dom tänker! Om ett barn är lika duktig som en vuxen på en grej, då måste det väl vara en större talang för barnet än för den vuxne? Nästan inga barn gick vidare p.g.a att dom var barn. Bert sa att ett barn måste vara VÄLDIGT duktig för att gå vidare. Vet inte om jag är dum eller om dom bara förklarar konstigt!!?? Tror iaf att svenska folket hellre vill se ett barn än en vuxen om dom är lika duktiga! Eller vad tycker du?

Är på jobbet så jag kanske ska göra något annat än att bara sitta här nu...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback