Fredag och Lördag

Igår var jag riktigt duktig tycker jag! hehe... Klockan 6.15 ville Love gå upp så det var ju inte mycket man kunde göra åt det. Tobias jobbade så det var bara att så snällt kliva upp... Jag var helt dö fram till klockan 9 ungefär. Då började jag ,möblera om i sovrummet, städa hela lägenheten, damsuga, tvätta 2 maskiner tvätt och diska. Vid 12 tiden kom mina systrar hit så jag stekte pannkakor. Sedan somna Love en stund och sen var klockan 14.30. Då var det bara att sätta igång med matlagning. Tobias kom hem lite efter 15 och då åt vi. Klockan 16 kom en tjej hit så fick jag och Tobias massage. Gött!
Sen var det en mycket lugnare kväll och klockan 22 åkte jag till jobbet.

Idag ska vi åka med Loves vagn till babyproffsen. En liten detalj som gått sönder som dom ska få fixa. Sedan ikv blir det boul turnering hos min mormor och morfar, om vädret tillåter.
Nu ska jag försöka få mig en dusch!


Kommentarer
Karisma__

Hej hej Lisa, guud va jobbigt det är när dom vill upp såå tidigt.!! Jag har haft en riktigt skit helg, illa illa. Jag blir såå trött på allt vad graviditet och sådan skit heter, hehe.

Vi ska ev på öppnaförskolan på tisdag om vi orkar, men då ses vi där isf.? eller.? Kraam.

2009-05-24 @ 18:10:15
URL: http://miiosmamma.blogg.se/
karisma__

2009-05-24 @ 21:36:31
URL: http://miiosmamma.blogg.se/
Anonym

Hej hej.

Åh ullared va kul. :D

Nää asså jag vet faktiskt inte, det var nog bara för säkerhetskull, hon sa de att ville han komma ut såå skulle han komma ut snart ändå, trotts att jag fick för att lugna ner värkarna. det var mer fr att jag öppnat mig 2cm och de tyckte dom att det var liite för mkt nu i vecka 34.. men nu har jag inget kännt. jaa vi blir nog till öf både tisdag och torsdag. Hoppas jag. Christian får juh gå hem nu eftersom jag ej ska anstrännga mig såå nu blir vi hemma ihop i 14 veckor.?! haha. Undra hur det kommer att gå.!!

2009-05-24 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback