update

Då sitter man här på jobbet igen då....
Men idag har jag varit ganska duktig tycker jag! ;) Jag har rensat alla lådor i källaren så jag vet om dom ska upp på vinden eller in i nya lgh. Så slängde jag lite skit och packa ihop det i lådorna så det blev mindre antal lådor. Så märkte jag upp dom också så man slipper öppna och kolla vad det är i...
Så städa jag lite förut också för just nu lever vi i ett kaos. Men det är ju bara några dagar kvar tills vi flyttar nu så man får väl stå ut. Imorgon blir det packning för hela slanten...eller iaf på förmiddagen för sedan börjar Tobias jobbet och när man är själv hemma med Love har man inte tid över till annat än att vara med honom... hmm....

Men men...nog uppdaterat nu ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback