Grrrrrrrrr!!! =/

Jag skrev ett jättelångt inlägg här igår... Men det försvann....Inte kul! Så jag får väl försöka skriva ett nytt då...

I lördags hade vi kalas med våra vänner. En mycket lyckad tillställning tycker jag!  6 barn, Den största var 2 år och Love var yngst. Så dom hade nog väldigt roligt! Love tackar för alla fina presenter han fick också! Det känns som alla hade tänkt till för det var verkligen jätte bra grejer! Tack igen!!

På Söndag var det då dags för släkten att fira Love. Först kom dom från Tobias sida och sedan dök min släkt upp... Väldigt trevlig dag och mnga fina presenter. Tack!!
Tänkte jag skulle lägga ut några bilder så fort jag hittar den usb-grejen som man lägger in korten med...
Mycket lyckad helg iaf!
Så igår kom Angelica, Anthon, Maria och Nellie på besök och fira Love. Så han fick presenter igen. Tack!! =)
Efter det gick jag och shoppa lite kläder till Love för hans födelsedagspengar. Alltså för dom som var till att handlas för, dom andra åker in på hans sparkonto!!
Så blev det en sväng till Unga föräldrar på ÖF igår också. Väldigt kul tyckte Love som skiter i mig och går iväg och leker med dom andra barnen. =)

Nu hoppas jag att allt kommit med och att ni orkat läsa allt!
Tack igen alla som firat Love i helgen!! Kram på er! =)

Kommentarer
Maria

Nellie hälsar förlåt till Love för att hon åt på hans huvud men han e ju så go.

2009-04-01 @ 22:41:45
Maria

Nellie vill bara säga förlåt för att hon åt på loves huvud men han e ju så go.

2009-04-01 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback