5 tänder, bok och bajs

Jag har glömt att skriva det.. Men Love var ju snorig så länge utan att det gick över. Fick förklaringen på det för någon vecka sedan. 5 tänder kikade ut samtidigt!! Tror det är en till på g nu också.. Stackarn! Han går och tuggar på fingrarna hela tiden och dregglar som en tok... Men men...snart är det väl över iaf.

Nu har jag läst mer än halva boken "New moon" Jätte bra verkligen! Ser fram emot att filmen ska komma!! Blev iof besviken på Twilight filmen när jag läst boken innan men nu är jag ju beredd, denna gången, på att filmen är olik boken...

(Varnar känsliga läsare! Läs inte detta stycke om ni är lite äckelmagade)
I morses kom min stackar son in och väckte mig med att han försökte bajsa. Men han kunde verkligen inte...han grät och grät och jag kände mig helt hjälplös! Stackare! Men till slut så kom det ut en stenhård korv. Sen satt han och krama mig jätte länge! Måste varit jätte hemskt för honom! Hoppas han slipper det igen!


Kommentarer
Marika

visst är böckerna bra hehe jag sa ju det ;) Jag va helt fast! Såå skönt att det inte finns fler haha jag va helt beroende ett tag. Stackars lilla Love och ha så ont i magen fy.. Ja hehe vi får väl se men den kanske har benen åt var sitt håll å sparkar hahahaha

2009-06-17 @ 22:05:50
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback