Underbart väder!

Skönt att sommaren äntligen kommit! Denna underbara värme får gärna hålla i sig! Bara man har tillgång till någonstan att ta sig ett dopp så går det ju bra! Imorogn blir det förhoppningsvis en sväng till "gaddis".. Men jag har hört att dom hotat med åska...vi får väl se. Skulle kanske bli mindre kvavt om det kom en åskskur. Så får vi se om det blir med eller utan fam. Johansson/Jonsson. Det kan ju bli förlossningen för dom ist. Men dom får vänta tills vi varit och badat ;p..hehe

Igår promenera vi till stan och hem. Vi var helt slut både jag och Tobias när vi kom hem. Kanske lite för lite vatten för en sån bravad. Det är inte så långt men desto varmare! Sedan åkte vi iaf hem till mina föräldrar och tog oss ett dopp i deras pool. Efteråt grilla vi...smaskens! =)

Idag vet jag inte vad jag och Love ska hitta på. Tobias jobbar ju till 21.30.. Vi får väl se vad som händer när han vaknat helt enkelt. =)

Kommentarer
Karisma__

Fy. Gick ni in till stan. Jag typ dör bara jag går runt huset.! Haha. Såå illa är det.! Tror inte vi behöver oroa oss för förlossning. Verkar inte hända ett skit haha. Blev ingen åska har men det änna blåste upp och mullrade bort igenom såå vi trodde det skulle komma hit men ikke.! Ses imorgon.! Kram.

2009-06-30 @ 21:55:34
URL: http://miiosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback