Sol och bad

Dagen började med att Tobias gick till jobbet lite innan klockan 6 och klockan 6.40 stod Love raklång upp i sängen och tyckte det var dags att gå upp... Så jag gjorde lite välling till honom som han kunde dricka inne i  våran säng och jag kunde få ligga och dra mig lite.. Gott!
När Tobias kommit hem från jobbet gjorde vi oss iordning och åkte och hälsa på Emma, Christian och Miio. Där fika vi och sedan fick barnen springa och leka och bada. Väldigt trevligt faktiskt! Så det hoppas vi att vi kan göra om snart!!
Efter det gick vi hem till (Loves)mormor och hälsa på. Där bada även mamma och pappa.. Skönt att svalka sig lite! Var jätte varmt och skönt ute idag så både jag och Tobias har bränt oss.. Men imorgon blir det väl inte att vara så mycket i solen tror jag...
Nu ska jag sätta mig och ta det lite lugnt i soffan och sedan blir det sängen. Helt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback