Sitter hemma

Idag sitter jag hemma i en varm lgh. Har duschat och gjort mig iordning och väntar på att mina pojkar ska vakna från sin lilla tupplur. Idag fyller min bror 22år. Grattis Nisse! Så vi ska väl på kalas senare. Men innan dess tänkte jag hinna med en sväng hem till min mor så Love kanske kan få ta sig ett dopp... Vi får väl se. Tobias har ju satt en sats med flädersaft hemma hos min päron också så den ska väl hällas av idag också...Hoppas den blir riktigt god!!

Så hoppas jag alla tittar och hejar på Sverige ikv! =)

Kommentarer
Angelica och Anthon

Hej hej.. jag och maria plus barnen har varit och badat med barnen i ursand idag och igår, blir nog nästa vecka med alla dgr utan måndag.. ring om ni ska med.. kram

2009-06-26 @ 19:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback