Orolig på jobbet

Har jobbat natt i natt och jobbar även nu på dagen. Så när klockan var 9.15 ungefär skicka jag meddelande till Tobias och hörde hur det var med dom. Men när klockan var 9.45 hade jag inte fått något svar och jag vet att så länge sover inte Love så jag ringde Tobias. Hade drömt en mardröm i natt om att Love var påväg att drunkna så var lite orolig redan innan. När T inte svara på mobilen ringde jag hem. Det gick fram MASSA signaler men inget svar. Så jag ringde en stund senare igen. Inget svar.. Börjar bli orolig! Så jag ringer på mobilen och hem och till mobilen och hem....så väntar jag typ 15min och ringer igen. Någongång måste han ju svara...men icke!! Så till slut är jag så orolig att jag cyklar hem. Bilen är hemma, tidningen är inte intagen, dörren låst. Jag går in, sovrummet tomt, Loves rum tomt och jag hör inte ett ljud. Så går jag in i vardagsrummet. Där ligger dom på soffan och sover... Herregud va rädd jag var! Men Love hade feber och sovit dåligt i natt så Tobias var helt slut sa han! Men hur kan man missa hemtelefonen???? Hur som helst...jag fick cykla tillbaka till jobbet och nu sitter jag här och saknar min lilla stackars älskling som ligger hemma och har feber...

Och nu ska jag äta iaf...


Kommentarer
Karisma__

Fyy va hemskt, speciellt när du drömmt att ngt hänt Love oxå. Brr. Man blir heel nojjig ibland. Hoppas herlgen varit bra, vi får se snart igen tycker jag. Var såå trevligt att ha er hemma såå. :D

2009-06-27 @ 19:09:06
URL: http://miiosmamma.blogg.se/
Emma

Åh va hemskt det är när man blir så orolig. Du får helt enkelt höja volymen på hemtelefonen ;).

Hoppas han snart blir frisk, stackarn det är ju inget roligt att vara sjuk i denna värmen..Puh!!

2009-06-29 @ 12:10:08
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback