Igår och idag

Igår fick jag och Love gjort ganska mycket. Vi åkte och kolla på när morbror Nisse spela fotboll. Men det börja regna så vi åkte hem till (Loves)mormor och fika lite. Sedan åkte vi och hämta Sara och så ut till överby. Där fick jag köpt andra boken i Twilight serien och så ett par underbara mjukisbyxor! =)

Idag var vi nere på stan en sväng och när vi kom hem åkte T till jobbet och jag och Love laga lite mat. Sedan gick vi och mötte upp Marika och gick till en lekpark så Love fick leka av sig lite. 2 timmar senare var vi hemma igen. Så nu har Love ätit kvällsmat badat och sovit en timma ungefär. Snart ska jag bädda ner mig i sängen och läsa lite ur min bok...
Underbart!

Kommentarer
Emma

oj då,, hahaha har glömt å skriva om lidköping jue:P de "bästa" utav allt., hahaha

2009-06-17 @ 20:39:13
URL: http://puppan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback