En dag som idag idag idag idag...

Jag börja dagen med att ligga och dra mig läääänge i sängen, efter att jag gett Love välling och torr blöja. Så sprang Love runt och lekte och var med pappa ute i vardagsrummet. Ibland kom han in och kröp på mig men sen gick han ut igen och lekte... Min lille buse.
När pappa åkte till jobbet vid 12 så åt vi mat här hemma. Sedan åkte vi och hämta moster Emma och så vidare till Onsjö och hälsa på fam Antonsson. Alltid trevligt att umgås med dom!
Sedan körde vi hem Emma och då passa vi på att träffa mormor en sväng.
När jag sedan blev hungrig beställde jag sushi ( om man nu kan kalla det så när jag inte äter rå fisk) och sedan ner till stan. Efter mycket krångel parkerade jag där man inte får stå men hämtade maten fort och lätt så att ingen hann bli sur! När vi skulle ta oss därifrån fick vi syn på halva fam. Björnberg. När vi pratat några sekunder så kom en bil och jag var tvungen att flytta på mig. Men det är ju lättare sagt än gjort med våran jä*la bil! Blir galen på den ibland! Men det är klart..det var väl en liten sten eller något ivägen så den klena saken till bil som vi har orkade väl inte köra iväg... Sen jag fick körkort har jag aldrig fått kärringstopp förens vi skaffa denna bil!! Har blivit riktigt förbenad på den många gånger! Men men...förhoppningsvis får vi väl sålt den snart!!
Nu blir det sängen för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback