Torsdag 30/7

Vet inte riktigt vad jag ska skriva ida. Men för dom som undrar så mår Marika, Lukas och bebisen bra! Dom har nog inte bestämt något namn än eller jag har iaf inte hört något än..hehe.. Men han är såååå söt! =)

Igår städa vi här hemma hela dagen och på kvällen fick vi besök av familjen Miljkovic. Jätte trevligt och barnen hade kul och busa ihop!
Idag blir det lite lugnare dag och ikväll ska jag på en liten tillställning för all personal i det företaget jag jobbar för. Ska bli trevligt! =)
Men imorgon ska jag försöka få med min sambo på att möblera om i Loves rum och sätta upp lite tavlor och så. Skulle vara kul om det blev ordning där snart! Rensa bort bebisleksakerna och så... Men nu ska jag leka lite med min kära son..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback