Måndag 27/7

Sitter här och gäspar. Är jätte trött. Beror nog på det tråkiga vädret och att man inte gjort något på hela dagen. Man brukar bli ganska seg av det...!!
Tänkte lägga mig tidigt idag men något kom liksom ivägen för det. Så hur gärna jag än skulle vilja så är jag alldeles för uppspelt för att kunna slappna av! Så det får vänta ett tag till...

Helgen har varit ganska innehållsrik och mycket trevlig! I lördags var vi på en tillställning för att fira lilla Iris ankomst. Otroligt trevligt med god mat och underhållning! Tack!
Igår åkte vi och hälsa på familjen Antonsson på förmiddagen och på kvällen gick jag och Love och hälsa på Marika och Lukas som bjöd på en smarrig blåbärspaj. Mums!
För resten av veckan har vi inte så mycket planerat än så vi får väl se vad som händer. Vi är öppna för förslag! =)
Nu blir det soffan och lite gos med min kära sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback