Passar på

Nu sitter jag på jobbet så jag får passa på att uppdatrera lite här. Hoppas vi får ordning på datorerna snart!!
Igår lämna vi bort Love en stund för att vänja honom vid att vara utan oss lite. Hur ska det annars gå när han börjar dagis? Han har ju bara varit utan oss 2 ggr förut. Vi passade på att umgås lite igår, så vi gick och bowla. Sedan skulle vi gå och ta en bit mat. Men då sprang vi på en gamal vän till mig, så vi satte oss och tog en öl och tjöta en stund. Sedan kom min syster med Love så vi gick hem. Mycket trevligt var det iaf!
Idag jobbar jag och sedan ska vi på kalas.
Imorgon ska vi åka och hälsa på Loves nya kusin Marius. Ska bli kul att träffa honom! Men även hans mor och far såklart! =)
Nä nu får jag jobba vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback