Nytt år!

Jag hade tänk skriva här igår. Men eftersom min son vägra somna så fanns det inte tid till det! 3,5 timma höll jag på med honom innan han somna. Sen gjorde jag mig iordning och skulle lägga mig. Men han vakna igen och vägra somna om. Så han har fått ligge inne i våran säng inatt. Men natten till igår sov han bra iaf! Han vakna 6.20 och hade då sovit hela tiden i sin säng utan att gnälla. Gott!!
Nyår var för övrigt väldigt trevligt! God middag hemma hos mina föräldrar. Sedan åkte vi hem och gjorde marängsviss. Så kom delar av Tobias släkt bort och kolla på fyrverkerierna med oss ifrån loftgången här på huset. William stackarn var jätte rädd och stod inne i trapphuset och höll för öronen. Han ville inte ens titta på fyrverkeriera. Men till slut titta han en liten stund när det värsta var över. Så söt! Men nu är det nytt år iaf!
Nu ligger Love på golvet och grejar och jag ska snart försöka få i mig lite frukost. Sedan blir det nog bara en lugn dag. Inget speciellt planerat! Bara en promenix!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback