Magsjuka?

Det blev inte som jag tänkt mig. Det blev inget Öf för Love och Tobias. Så när jag kom hem från jobbet så drog jag med mig dom ut på min dagliga promeix. =)
Sen när vi kom hem så var det matdags för Love. Men han ville inte ha. Men sån är han ju ibland. Sedan lekte han som vanligt och var glad och klockan blev 20.30 och han skulle få gröt. Han åt lite men sen ville han inte ha mer. Så jag tog upp honom, då stod det som en fontän ur munnen på honom. Så vi har hållt honom uppe nu och försökt få i han vätska. Han vill ha vatten hela tiden, men inte ens majskrokar som han älskar ville han äta. Sen lekte han på golvet och var glad och sedan helt plötsligt spydde han massor!! Så jag vet inte om det är magsjuka. Han har ju ingen feber.. Vi får väl se vad som händer. Jag kommer sova inne hos honom i natt iaf så får vi se.

Kommentarer
Angelica och Anthon

hoppas verkligen inte det är magsjuka.. lilla skrutten då.. kram kram

2009-01-14 @ 14:10:49
Marie ~ Williams Mamma ♥

usch.. Hoppas inte han har fått magsjuka.

Så himla jobbigt! William är också sjuk, fast han har ögoninfektion :/

2009-01-14 @ 15:24:16
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Moster Emma

Usch usch,, låter inge skojj =/ stackarn.. men det e ju tur han han verkar må rätt bra ändå, att han leker å inte bara ligger ner menar jag =).. hoppas det blir bättre för han iaf,, KRAAAAM!!

2009-01-14 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback