Ganska stolt!

Nu är jag faktiskt ganska stolt över mig själv! Jag har nu i en vecka tagit en promenad på 1,5 timma eller mer varje dag och dessutom har jag inte ätit någon snabbmat eller godis under denna veckan heller! Det låter väl inte så mycket med en vecka men det känns länge för en som gått hemma i ett år och fikar minst en gång varje dag!! hehe... Men nu har jag bestämt mig för att få bort lite extrakilon som sitter på fel ställen!! Så imorgon ska jag väga mig och se om det blivit någon skillnad. Jag tvivlar på det men...ska kanske ta och mäta mig runt magen ist för det visar ju lite mer egentligen..jaja...vi får se. Vill inte göra detta för allvarligt för då orkar man nog inte hålla på! Men nu när man kommit in i det känns det ändå lättare. Första två dagarna var svårast! hihi
Men nu ska jag snart ta en promenad med min son igen.. Men det är bara för att han ska sova. Jag har ju redan varit ute på min promenad idag! Så vi ska gå och träffa Linnea och Therese. Ska bli kul att träffa Therese! Hon har ju bott i Los Angeles i några år men nu har hon tagit studenten. Hon var faktiskt med i tidningen idag såg jag....jaja...
Ska bli kul att träffa Linnea också alltså men henne var det inte lika längesedan man träffa. äh.....bla bla bla...
Ha det bra! =)


Kommentarer
hanna

hej hej skriver in lite bra viktväktar recept varje dag på min blogg bra om man vill tappa lite kilo plus god mat...

2009-01-09 @ 08:31:14
URL: http://thebigmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback