Nu är datorn frisk....

...hoppas jag iaf! Men än så länge funkar den ju! ;) Så på måndag ska jag fixa så jag kan komma in på min bank och försäkringskassan...

Idag har jag och Love varit och hälsat på Angelica och Anthon en sväng och kollat in hur dom bor nu. Dom har precis flyttat till hus. Lyx! ;) Emelie och hennes dotter Lilly var där också, har aldrig träffad dom förut så det var trevligt! =) När vi kom hem lämnade vi bara bilen till pappa Tobias och så gick vi på prmenad. Det var ju inte så kul att promenera i detta vädret men.... Nu kan jag slappa resten av dagen med gott samvete ;)
Nu ska jag gå och göra mos och frikadeller till Love.

Kommentarer
Marie - Williams Mamma ☆

nej men oftast där han bits, han bet en kompis pojke häromdan

2009-02-06 @ 20:41:03
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Emma

aaa typ så kan man ju säga,, =) pengar alltså. Kraam

2009-02-06 @ 22:11:00
URL: http://puppan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback