Hjälplös!

Jag blir så frustrerad och känner mig sååååå hjälplös! Bara krångel med det här jäkla internetleverantörerna. Jag tror nog inte jag ska nämna vilket företag det gäller men fråga så får ni veta. hehe..
Jag kommer inte ha något internet hemma nu för att dom gjort fel och ingen kan göra något åt det säger dom. Så jag ska nu få prata med deras chef någon dag. Men vilket århundrade det blir är ju frågan!!!?? Jag var VÄLDIGT förbannad när jag prata med dom idag iaf!
Det började med att vi skulle fått dom som internet leverantörer från 2 februari. Men förra veckan var det inte inkopplat och jag ringde då för att säga upp det eftersom vi ändå kommer ha gratis internet på det nya stället. Så dom sa att det inte var några problem och det skulle inte bli inkopplat och jag fick bekräftelse hem att det var uppsagt. Men så igår så kom jag inte in på internet utan att aktivera uttaget.. Så jag ringde dom och dom skulle koppla ur det tills idag så det skulle funka idag. Det har det inte gjort så jag ringde och parta med dom. Men dom sa att jag skulle ringa min nuvarande leverantör, dom kunde inte göra något så jag fick ringa tillbaka och så höll det på. Tills jag till slut sa upp mitt bredband från första leverantören och bad dom andra dra åt.... ja...iaf så ville jag prata med någon ansvarig. Jag tycker nämligen det låter väldigt  märkligt att det tar en dag att koppla ur men det ska ta 2 veckor innan dom kan koppla in det igen.. grrrr..... Aja, snart flyttar vi ju och då har vi ju internet där...

Love är iaf någorlunda frisk nu men han är fortfarande slemmig i halsen och VÄLDIGT gnällig! Så har han vägrat äta idag också. Men nu på kvällen fick jag i honom lite gröt iaf. Hoppas det är bättre imorgon!

Imorgon ska vi kolla på färg och tapeter till nya lyan. =)

Kommentarer
Michelle

Krister på P3 berättade om en incident med en jobbig internetleveratör för ett tag sedan. Han får ju inte säga vad de heter men han sa att det rimmar på "Som Slem". Smart tyckte jag ;)

2009-02-26 @ 17:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback