GAH!!!!

Får man vara så gnällig!!!???? Jag är ju väldigt van med att Love är gnällig alltså...men han brukar ändå ha några ljusa stunder! Nu har han i en veckas tid varit otroligt gnällig!!!! Det är nog svårt för någon att förstå att han är gnällig för när han träffar andra är han alltid på jätte bra humör och skrattar och har sig. Meeeeeeeen hemma är det annat! Han har väl liksom utforskat denna lägenhet nu så den är tråkig antar jag.. Tur att vi ska flytta då så kanske han blir på bättre humör..haha.. Nej men man börjar liskom tröttna. 10 månader av gnäll, gnäll och åter gnäll.. Det är ju iof inte hans fel att han har ont i magen. Synd bara att läkarna inte gjort något åt detta tidigare!! Nu har han ju blivit hyffsat bra när vi tagit bort mjölken men då kom ju två nya tänder. Typiskt! Så hade han inte varit så gnällig i 10 månader innan så hade man inte klagat nu...men jag börjar bli VÄLDIGT trött på detta nu!!! Men men...det blir väl bättre! Jobbigt bara när inget passar, inte sova, inte sitta, inte äta, inte leka, inte gosa. Nä, nog med klagande nu...
Älskar honom över allt annat på jorden men ibland är det lätt att glömma det tyvärr... Men nu sitter han här och "pratar" i sin stövel. Min underbara älskde gosunge.. =)

(Nu har jag fått ur mig lite frustration iaf)

Kommentarer
Emma

hahaha pratar i sin stövel, han e la för rolig=P Å så har han blivity en lite härmapa oxå =P hehehe lite skojj faktiskt.. Kraaam

2009-02-21 @ 18:44:50
URL: http://puppan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback