December i bilder (och text)

December har gått så fort! Skönt är väl det med tanke på att man börjar bli så stor och tung nu!
Här är Love i moster Jennis mössa den 15:e december.


Den 16:e fyller Tobias år och då gratta vi honom med presenter på sängen.


20:e var Jenni här och baka lite julgodis. Då passa Love på att busa med henne!


Inga komentarer


Så dagen före julafton fick Love leka i snön. Mycket roligt tyckte han!


Åka pulka...


Pappa Tobias försökte ploga upp backen


Men roligast var det att åka kana!!


Sedan klär vi, traditionsenligt, granen dagen före julafton.


tomten är med




och här är slutresultatet.

Julaftons morgon och Love får sin första (och största) julklapp. En synt med mick. Så han börjar genast spela och sjunga.


Hemma hos mormor och morfar leker Love med tomten.


Sedan kommer den riktiga tomten..


...Love är både rädd och nyfiken. Men han säger ändå att tomten är snäll. Tur det!;)


Några av julklapparna.. Favoriten var nog apan!!



Dagen efter åt vi också gott och hade julklappsutdelning.






Lyckad jul! Tack allihop!

Kommentarer
Therese & Hampus

Jo, jag hade allt en hel del förvärkar med Hampus, började 6 april och han kom ju 12:e maj. Men dessa känns inte alls som de utan mer som de starkare som var under sista veckan med Hampus.

Antar att de bara är att fortsätta att vänta och hoppas att det snart skall bli dags, för nu är jag väldigt trött på detta.

Så när jag fått alla mina järnsprutor så skall jag göra mitt för att denne lille fis skall komma ut!

2009-12-29 @ 15:15:59
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback