Förmodligen sista inlägget i år.

Här har jag uppdaterat dåligt. Men det beror väl på att det faktiskt inte har hänt så mycket.
Tobias jobbade i helgen och magen tyckte inte riktigt om att jag inte tog det lite lugnt. För då hade jag MASSA samandragningar som, som tur var, inte gjorde ont. Men nu när han varit ledig och kunnat hjälpa mig med Love och allt runtomkring så har det kännts lite bättre. Skönt skönt. För innan nyår vill jag inte föda barn!
Imorgon är det nyårsafton då. Längtar sååååååå efter den smarriga maten som vi äter varje år hemma hos mina föräldrar!! Kanske ska skippa maten idag så man får ner mer imorgon! hehe...

Nu ska Love sova en sväng. Så ska jag vila en stund och sedan laga maten så den är klar när han vaknar. Efter det åker vi nog på kalas..

Hoppas DU får en trevlig nyårsafton och GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer
Anna blad

Gott Nytt År!!!

Hoppas ni får en mysig kväll hos dina föräldrar!!

Kram

2009-12-31 @ 21:38:11
URL: http://annablad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback