Bilduppdatering

Ja då var det väl dags att uppdatera med lite bilder tycker jag.
Här är då min lille buse. Han är så uppfinningsrik. ;) Här kom han på att han kunde lägga klementiner i ljushållarna.



När vi inhandlat klementiner tar han genast av klistermärkena på dom.


Här njuter han i fulla drag!


VåranTraktorförare hjälper pappa att skruva loss listen.


Och här Jenni kommer bilden på äppelpallaren.


Här har jag gjort en liten julgrupp.


Såhär ser det ut när jag ska sova. Tobias sitter vid datorn och spelar något tråkigt pang pang spel.


Love klappar lille Eisis (Elvis).


Som vanligt är det dålig bildkvalitet eftersom jag tar bilderna med min mobil. Men snart ska här införskaffas en digitalkamera. Det är så otympligt att dra omkring på en systemkamera hela tiden!

Kommentarer
Therese & Hampus

Tjusiga bilder på Love får jag säga :)

Jo vi har allt fått den infon. Tänkte köra på Hampus "gamla" kläder då, men något eget att åka hem i. Man får ju bara de första värmda filtarna också, så spyr bebisen på de får man ta egna sedan.

Dock fattar jag inte vem som snor med sig de kläderna hem :S

Hur känns det med magen och bebisen annars nu? Inte långt kvar alls nu ju :D

2009-12-08 @ 12:58:51
URL: http://nuppi.blogg.se/
Therese & Hampus

Jo. Foglossning har jag massa. Gör något för djävligt ont, men tack o lov är ju Jonas hemma och kan plocka allt från golvet och lyfta allt : )Sammandragningar får jag för ingenting och ibland över går det till värkar som sitter en liten stund. Är väldigt obehagligt när de kommer flera eller de inte vill släppa. Håller helt med dig om att den får lov att stanna till efter 24 slagat så de blir en 2010 i alla fall ; )

Skall allt villigt erkänna att vi längtar massor och gärna ser att den kommer kanske lite tidigare än BF. Speciellt då jag inte får äta min medicin de 4 sista veckorna. Har missat kvällstabletten nu ibland och det slutar med att jag kräks mitt i natten : ( inget kul.... så liiite tidigare, tack..



Hur regaerar Love på magen och att de är bebis?

2009-12-08 @ 14:37:33
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback