Mys, halvtid, 17månader och 3 år..

Igår när vi lämnat Love på dagis så åkte jag och Tobais till Ritz och käka frukost. Mys! Gott gott! Det kan hända vi äter där någon gång nästa vecka oxå.. hehe
Idag är jag på dag 140 av 280 dagar. Så nu är det halvtid! Konstigt va tiden går fort! Bara dubbelt så långt så ska jag ha en liten bebis här..
Idag blir Love 17 månader så om bara en månad är han 1,5 år. Jösses! Då ska vi äntligen få gå till bvc och se hur stor han blivit. hehe.. Sist var ju 1-års kontrollen. Ska bli spännande!

Imorgon firar jag och Tobias 3 år som förlovade. Jösses va tiden går! Så när Love somnat imorgon ska jag och Tobias gå ut och äta. Så då får dodo sitta barnvakt. Ska bli mys mys!!

Nu ligger Love och sover. Jag har satt in en tigerkaka i ugnen och snart ska jag nog försöka städa lite här hemma! Sedan ska Sara komma på besök. Trevligt! =)

Kommentarer
Angelica

hej hej.. japp, det får vi verkligen hoppas.. har du redan gått halva tiden? helt otroligt.. har det känts långsamt eller har det gått fort känner du? kram

2009-08-29 @ 18:23:06
URL: http://muchlov.blogg.se/
Angelica

aaa, precis.. men vad mys med en liten bebis till..love skall bli storebror =)

förresten du får säga till marika att hon får uppdatera bloggen, vill ju ha flera bilder ju =)

2009-08-29 @ 21:35:17
URL: http://muchlov.blogg.se/
farmor

Tack till er alla tre för en riktigt trevlig söndag. Varma kantarellmackor och en god kaka som Lisa har bakat. Mycket gott. Love dansade med hela kroppen till Ulf Dagebys låt och det gjorde farmor också.

Hoppas att ni hade en trevlig och mysig söndagkväll bara ni två Tobbe/Lisa.

Kramar från Dado

2009-08-31 @ 13:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback