Sakna

Sitter på jobbet och saknar mina älsklingar där hemma!! Igår börja Tobias jobbet 15.30 och sluta 21.30. Så när han kom hem åkte jag till jobbet för jag börja klockan 22. När jag kommer hem idag ska jag köra Tobias till jobbet direkt. Men men...ibland har vi flera dagar ledigt ihop så det går bra ändå... =)

Idag ska jag och Love till ÖF. Det ska bli kul. Vi är inte där så ofta nu för tiden tyvärr. Love älskar andra barn så han tycker det är jätte kul. Men han blir nästan alltid sjuk när vi varit där och det är ju inte lika kul!!

Nu får jag fortsätta jobba...

Kommentarer
Marika

oj ni går om varandra med andra ord! skönt att ni kan va lediga ihop ibland lite längre!

2009-04-16 @ 16:14:50
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback