Ny vecka..

Idag jobbar jag då. Det är underbart väder! Skulle vilja vara ute och sola! Men men...hoppas på fint väder resten av veckan!
Har bestämt att jag ska åka till öf idag. Blir en snabbis men så får det bli...
Ska bli sååååå skönt att få fixat håret idag också! Bara det går fort på mötet!!! Sist  gång satt vi och småsnacka i typ 1 timma innan vi ens börja med det vi skulle. Så nu får vi komma igång med en gång!
Nu ska jag göra mig något att äta, inte ätit frukost än. Snart 5 timmar sedan jag gick upp så det börjar bli på tiden..hehe saknar mina gossisar där hemma!

Kommentarer
Karisma__

Hej hej Lisa.

Vilken fiin blogg du har. Massa fiina bilder på LOVE, men det är väl svårt att ta en ful bild på ngn som är såå söt. ;)

Hur får man bilder där uppe på bloggen, min blogg design suuuger verkligen. As tråkig.

kram kram.

2009-04-29 @ 17:17:46
URL: http://miiosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback